Dit zijn de trends voor het najaar van 2018

Het is volop zomer en toch kijken we al eens naar het najaar. Benieuwd welke trends zich voor de herfst aankondigen? Het kan jou en je modebewuste dochter of zoon alleen maar inspireren.

Trends voor groot en klein

Uiteraard zijn de trends die je op de catwalk ziet niet zomaar klakkeloos over te nemen in de kinderkleerkast. Maar inspiratie bieden de grote modehuizen natuurlijk wel. Even de trends voor dit najaar bekijken en je ontdekt tal van mogelijkheden voor een geweldige outfit voor kinderen. Wij presenteren je alvast 4 toppers. Daarvoor lieten we ons met plezier inspireren door echte kennersVogue Nederland en online lifestyle magazine Beautify.

Dierenprints

Speels en stoer, zo’n dierenprint. En hoe je het ook draait of keert: dieren doen het altijd goed bij kinderen. Om naar te kijken, maar ook om te imiteren met een geweldige dierenprint. Wat dacht je bijvoorbeeld van sneakers met een luipaardprint? Of een muts, eveneens met luipaardprint en in fakebont. Ideaal voor als de koude tijden eraan komen. Beiden dragen het gekende Monnalisa-signatuur.

Zilver

Blinkende schoenen en kledingstukken zijn in trek bij kinderen. En zilver, dat is natuurlijk lekker blinkend. Met wat extra schittering is jouw dochter helemaal klaar voor de feestdagen met deze geweldige zilveren sneakers van Monnalisa. Die glitters maken het helemaal af. En omdat zilver niet zonder goud kan, check je best ook even dit gouden rokje van Monnalisa.

Plissé

Plooien geven jouw dochter ook dit najaar een extra elegante look. Plissé is helemaal terug van nooit weggeweest. Wat dacht je van dit stoere zwarte rokje van Special Day? Als je dochter de plooien liever wat minder strak heeft, valt ze misschien voor deze glanzende plooirok van Liu Jo.

Schotse ruit

Nog zo’n klassieker die terecht weer volop een trend is: de Schotse ruit. De stoere tartan is zo veelzijdig dat verschillende modehuizen er gretig gebruik van maken en dat geldt ook voor kinderkleding. Special Day komt op de proppen met deze zwart-witte jurk, afgewerkt met Swarovski-steentjes. Voor de fijnproevers! En Special Day gaat verder op dat elan met dit geweldig Schots rokje.

Dit is slechts een beperkte greep uit onze grote collectie. Snuister gerust verder in onze webshop of contacteer ons voor meer info.